رایج ترین خرابی های فریزر صنعتی
نوشته شده توسط : آوا امینی

 

یخچال های صنعتی همواره یکی از تجهیزات مهم و کاربردی برای سالم و تازه نگه داشتن انواع مواد غذایی هستند، از این یخچال ها علاوه بر آشپزخانه های صنعتی، رستوران و فست فودها می توان در فروشگاه و سوپرمارکتی ها نیز استفاده کرد.

قطعا شما هم اصطلاح نوفراست (NoFrost) را برای یخچال های صنعتی شنیده اید، در واقع نوفراست به معنای یخچال های بدون برفک بوده و در این یخچال های صنعتی هیچ گونه برفکی دیده نخواهد شد در حقیقت برفک ها توسط پنل های خنک کننده از بین خواهند رفت.

 

معایب یخچال صنعتی نوفراست

همانطور که اشاره کردیم یخچال های نوفراست با تکنولوژی خاصی طراحی و عرضه شده و تمامی هوای سرد داخل را به صورت یکنواخته توزیع خواهند کرد و نیازی به برفک زدایی و تمیز کردن یخچال از یخ و برفک نیست.

فریزرهای صنعتی در ابعاد و مدل های متنوع تولید و عرضه شده و با تامین برودت و سرمای زیر صفر درجه می توانند انواع مواد خوراکی که نیاز به انجماد و یخ زدگی دارند را سالم نگه داری کنند، فریزرهای صنعتی در انواع ایستاده و خوابیده یا صندوقی تولید و عرضه شده و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.


خرابی های رایج فریزرهای صندوقی

همانطور که اشاره کردم فریزر صندوقی از جمله محبوب ترین مدل های فریزر در فروشگاه و سوپرمارکت های بزرگ است، این فریزرها نیز مانند دیگر تجهیزات برودتی مزایا و عیوبی دارند و ما در ادامه به بررسی رایج ترین خرابی های این محصول یا معایب فریزر صندوقی پرداخته ایم.

گرم شدن هوای داخل فریزر

یکی از اصلی ترین دلایل گرم شدن هوای داخل فریزرهای صندوقی تنظیم نبودن دمای آن یا بروز مشکل در سیستم یخ زدای دستگاه است، برای رفع این مشکل حتما از تنظیم بودن صحیح دمای فریزر صندوقی اطمینان حاصل کنید

 

فریزر خوابیده 2 درب

امروزه در بسیاری از مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ از این یخچال استفاده میشود این یخچال صنعتی به صورت خوابیده طراحی و تولید شده و مناسب برای نگه داری انواع مرغ، گوشت، ناگت، پنیر پیتزا، سوسیس، کالباس، صیفی جات و… می باشد. این فریزرها در ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شوند و این مدلی که ما در مورد آن صحبت می کنیم دارای موتور بسیار قدرتمندی است و برای همین برودت و انجماد خیلی بالایی دارد.

مصرف کم انرژی و جلوگیری از هدر رفتن برودت و اتلاف انرژی و سرما یکی از مهمترین مزیت های فریزر خوابیده مرکزی است؛ در این فریزرها موتور در زیر دستگاه تعبیه شده است. این دستگاه دارای 2 درب شیشه ای کشویی است که به صورت ریلی باز و بست شده و عایق بندی مناسبی هم دارد و مشتریان می توانند بدون نیاز به باز کردن درب یخچال محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد درب را باز و محصول دلخواهشان را بردارند.

این یخچال خوابیده قابلیت اتصال به برق تک فاز شهری را داشته و در رنگ های آبی، سبز، سفید، مشکی یا هر رنگی که مورد نظر شما مشتری گرامی باشد تولید و ارائه خواهد شد.

 

فریزر 6 درب 2 متری

این فریزر صنعتی دارای 6 درب لولایی بوده و در ابعادی به طول 2 متر و عرض 70 سانتی متری ساخته شده و ارتفاع آن با احتساب تاج به 2 متر و 20 سانت میرسد. این فریزر دارای برفک زدایی اتومات بوده و شما هیچ گونه نگران و دردسری برای تمیز کردن برفک فریزر نخواهید داشت و می توانید انواع مواد غذایی که برای سالم ماندن باید در دمای منفی صفر نگه داری شوند مانند گوشت، مرغ، بستنی، سبزی های منجمد و … را داخل این دستگاه نگه دارید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: